האם יש לכם חנות פיזית?
האתר הוא אינטרנטי בלבד.
אנו זמינים לכל קהל הלקוחות שלנו בארץ באמצעי התקשורת השונים שלנו.
אנו עובדים עם מעצבים מובילים ברחבי העולם על מנת להביא לכם את המוצרים הטובים ביותר במחירים המשתלמים ביותר.
למי אני פונה שיש לי שאלה לגבי מוצר?
ניתן לפנות אלינו במגוון האמצעים הרשומים תחת "צור קשר" ונשמח לסייע ולכוון אותך אל המוצר שאת מחפשת.
למי אני פונה שיש בעיה במוצר?
ניתן לפנות אלינו במגוון האמצעים שרשומים תחת "צור קשר" ונשמח לסייע כך שתהיי מרוצה ושמחה.
כמה זמן ייקח למוצר להגיע אלי?
זה תלוי מוצר, לרוב המוצר מגיע תוך 15 ימים מרגע השילוח. אך יתכנו עיכובים.
השילוח יתבצע תוך 2-3 ימי עסקים מרגע ההזמנה.
מדוע לא קיבלתי אישור על ההזמנה?
ניתן לבדוק תחת "דואר זבל" או "ספאם". יתכן שהמייל הגיע לשם.
במידה ולא, צרי איתנו קשר לוודא שאכן הפרטים שלך נכונים.
איך אני מחזיר מוצר?
ניתן להחזיר מוצר ישירות לספק או אל משרדנו בארץ.
זמן החזרה וסיבת החזרה לפי התקנון.
האם הרכישות באתר מאובטחות?
כן, הרכישות מאובטחות בטכנולוגיות מתקדמות לשמירה על נתוני האשראי שלכם, ואנו לא שומרים אותם בשום מקום.
איך אני מקבל חשבונית?
בסיום הרכישה תתקבל חשבונית ירוקה למייל.
לא קיבלתי מספר מעקב לאחר הרכישה., מה עושים?
יתכן עיכוב באספקת מספר מעקב, זה לא אומר שהמוצר לא נשלח!
במידה ותרצו לברר בכל זאת היכן ההזמנה עומדת, יש ליצור איתנו קשר.
לכל שאלה נוספת ניתן לפנות אלינו בערוצי התקשורת השונים שנמצאים באתר תחת "צור קשר".